Alla inlägg under oktober 2010

Av linda - 5 oktober 2010 16:20

Det är helt fantastiskt att känna det lilla livet i min mage när den rör sig! När vi var på ultraljudet gick det knappt att få någon bild på den för den är så livlig.

Längtar efter dig fina bebis. <3

Av linda - 5 oktober 2010 16:10

 

En kärlek där all tillit i världen finns, en människa man litar på i alla lägen, oavsett vad det handlar om. Du och jag kommer alltid att vara bundna till varandra, länkade med det vackraste jorden kan ge oss, vår bebis.

  

Av linda - 5 oktober 2010 12:37

Skolan är verkligen inte min grej längre..


Har lunch och väntar på att "Bild och form" ska börja, vilket är sjukt tråkigt. Något som är roligare är att jag börjar känna bebis rörelser i magen nu, kärlek & lycka verkligen!!

Skriver mer sen. puss




Av linda - 4 oktober 2010 19:48

  

 hjärtat <3

Av linda - 4 oktober 2010 19:30

Tänkte börja mitt blogginlägg med att säga att jag har världens finaste pojkvän, jag  älskar honom och han kommer alltid vara min (om jag får bestämma).


Tänkte bara dra veckan som vart lite snabbt.

I tisdags fick jag besök av en kompis hemifrån. Vi gick och bowlade med en del kompisar från klassen, jag förlorade men det var superkul ändå!

I onsdags åkte jag hem till Lysekil, kom hem halv tolv på kvällen då mamma och Viggo hämtade mig vid bussen och i sängen låg tio röda rosor från min fina älskling.

I torsdags var vi på rutin - ultraljud. Det var helt fantastiskt att få se mitt lilla hjärta i magen!! Jag kan verkligen inte besktiva känslan med ord, lycka är nog ett bra ord i alla fall. :) Efteråt shoppade vi i Göteborg och sedan åkte vi till Stockholm till Viggos familj.

Fredag spenderade vi hela dagen hos Viggos farmor, blivande gammelfarmor för första gången. :)

Lördag var vi och ca 80 personer till på Viggos mammas 50-årskalas! Mitt fina hjärta höll ett tal och berättade inför alla dessa människor att vi väntar ett mirakel.

I söndags åkte vi hem till Kristinehamn, älskling följde med och åkte hem i morse. Jag saknar honom. På fredag ses vi igen.



Ovido - Quiz & Flashcards